Fericirea este Pretutindeni.Tu ce nota acorzi fericirii tale?

Am incercat sa gasesc fericirea in orice lucru,persoana sau animal ma inconjoara,gandindu-ma ca totul are un scop,si de la toate avem de invatat.Ce mi-a zarit in ochi prima data,a fost pisica mea  🙂 Am stat si mam gandit o vreme,apoi am realizat ca fericirea EXISTA DEJA,nu trebuie sa o cautam.Astfel am creat o mica povestioara: despre un catelus si o pisica…

 

“Deci,acest catelus mic a observant ca ori de cate ori el a fost fericit,dadea din coada,asa a gasit secretul fericirii. Intr-o zi el a impartasit secretul fericirii cu o pisica. El a spus : “Am invatat ca cel mai bun lucru pentru un caine este fericirea, si ca fericirea este in coada mea,asa ca am de gand sa alerg in jurul cozii,iar cand o voi prinde,voi avea fericire” Pisica a raspuns: “Eu cred ca fericirea este un lucru minunat pentru pisici de asemenea,si ca fericirea este in coada mea.Dar am observat ca atunci cand incerc sa o prind,coada continua sa “fuga” de mine; Dar cand merg sa “lucrez” si sa imi fac treaba,ea ma urmeaza oriunde ma duc si sunt fericita.” Poveste incheiata 🙂


Deci, Tu alergi dupa fericirea ta? Iti gasesti fericirea in masini mai mari si mai bune,bani,case mai mari si astepti sa fi fericit?

Sau iei cu tine fericirea si o gasesti in absolute orice faci?

Este un mod simplu de a raspunde la aceasta intrebare,luand un scor de la 1 pana la 10,unde 1 nu este deloc fericire in ceea ce faci, iar 10 este fericirea in absolut tot ce faci zilnic. Cata fericire gasesti in ceea ce faci in fiecare zi ?

 

Daca scorul nu este de 10, atunci sunt sanse ca fericirea ta sa fie acolo, in lume,mai degraba decat in realitatea de AICI si ACUM in CORPUL TAU.

Fericrea este in corpul tau.Nu inafara acestuia.

Fericirea este o DECIZIE,nu o experienta. TU poti decide sa fi fericit/a si fara ceea ce ai crezut sau crezi ca ai nevoie pentru fi fericit/a,si vei fi fericit…daca asta decizi.Experienta ta este REZULTATUL DECIZIILOR,nu cauza acestora!
Lasă un răspuns

