Prieteni adevarati sau falsi

Uneori ne simtim bine cand petrecem ceva timp cu noi insine,singuri,dar nu uita,de asemenea,ca este bine si sa avem o persoana langa noi in acele momente,daca ne simtim singuri. Ai vrea ca el sau ea sa ajunga la tine,nu? Pai,ce mai astepti? 🙂
De preferinta, o persoana care stii ca e dispus/a sa te asculte si sa te accepte neconditionat. Aceia iti sunt adevarati prietenii,aceia pot deveni prieteni adevarati.

P.S.: Mi se pare foarte ciudat sa spun „prieteni adevarati”. Multi consideram ca avem prieteni falsi.Daca sunt falsi, de ce numim acele persoane prieteni?

Cu totii ne dorim sa avem acei “prieteni adevarati”. Cu siguranta multi dintre noi ne intrebam : “De ce lumea nu ma accepta asa cum sunt? De ce prietenii nu ma inteleg? De ce nu sunt inteles si acceptat?”

Raspunsul e unul foarte simplu,si asta doar pentru ca orice lucru complex,are simplitatea lui J :

Oare cum putem fi intelesi si acceptati asa cum suntem noi INSINE,cand noi spunem si facem diverse lucruri care doar “astupa ceea ce simtim” cu adevarat si le inlocuim cu lucruri care stim ca vor fi acceptate cu usurinta de catre ceilalti? Cum pot sa fiu eu inteles de catre o persoana,daca tot ceea ce ii vorbesc este doar ceea ce stiu ca ii face lui/ei placere sa auda despre mine si il/o va face sa ma accepte asa cum sunt? Vreau ca lumea sa ma cunoasca asa cum sunt eu cu adevarat,din adancul sufletului meu.

Am o intrebare pentru toti cei care citesc asta: VREI SA FII UN PRIETEN SAU O PRIETENA ADEVARAT/A PENTRU MINE? VREI SA TE ACCEPT EXACT ASA CUM ESTI IN MOMENTUL ACESTA SI SA TE INTELEG IN TOTALITATE?

Daca raspunsul este DA,atunci anunta-ma printr-un email,sau printr-un coment aici sub articol. Inainte de asta doresc sa iti mai spun cateva lucruri:

Vreau sa te cunosc pe tine,asa cum esti tu cu adevarat.Vreau sa cunosc adevaratul “TU” din sufletul tau.Nu imi pasa unde locuiesti,ce stii sa faci sau ce nu stii sa faci,daca iti place muzica rock sau nu iti place si nici macar daca esti fan/a Xena sau Barbie.

Vreau sa stiu despre tine DOAR adevarul. Cand vorbesti cu mine, spune-mi ce vrei tu sa imi spui,spune-mi ce gandesti cu adevarat,spune-mi ce crezi cu adevarat despre mine sau despre orice altceva,asta desigur daca alegi tu sa imi spui J.Doar spune ceea ce SIMTI,STII SI CREZI TU INSUTI CU ADEVARAT.Te accept exact asa cum esti in momentul acesta.

Prea multi oameni se plang ca nu sunt cu adevarat intelesi si ca nu sunt acceptati.Si avand aceasta parere,ca nu sunt intelesi,tot ceea ce spun si fac,O SPUN SI FAC doar pentru impresie,ca sa “convinga” pe cine sa ii accepte,sa ii acorde atentie. Refuzam sa spunem exact ceea ce simtim,exact ceea ce credem,exact ceea ce ne dorim si apoi ne miram “de ce nu suntem intelesi de catre ceilalti?”.Daca nu avem curajul sa ne exprimam gandurile,sentimentele,parerile noastre pe care dorim noi cu adevarat sa le exprimam,nu avem cum sa fim intelesi.

De exemplu,tu nu ma poti intelege pe mine daca tot ceea  ce spun,nu vine din sufletul meu.Nu ma poti intelege daca ceea ce spun,nu este ceea ce simt eu cu adevarat,si sunt doar cuvinte aruncate in “Word” in speranta ca cineva imi va acorda atentie.FII TU INSUTI!!!

P.S.: Accepta ceea ce esti, exprima ceea ce esti,ca sa pot Intelege ceea ce este si Cunoaste ceea ce esti cu adevarat.

Lasă un răspuns

