Iubirea neconditionata

Fetelor, doar pentru ca nu aveti un iubit,asta nu inseamna ca nu sunteti frumoase,si ca nu sunteti iubite. NU AVETI NEVOIE DE UN IUBIT! Nu e nevoie sa va folositi corpul ca sa va asigurati,si sa simtiti ca cineva are nevoie de voi.Iubirea voastra preferata, iubirea pe care voi o doriti,vine catre voi.Credeti asta.Chiar si daca nu ati avea maini,sa va tineti de mana…Dar nu aveti nevoie de maini sa va „tineti” inima unul celuilalt.Asta e singurul lucru care conteaza.

Persoanele care spun :  „Iubirea mea,te iubesc atat de mult,esti foarte frumos/frumoasa”,nu e mare lucru. Iubirea neconditionata e astfel: Nu imi pasa cum arati,nici unul dintre voi.SINCER. Si daca ai 400 de kg,vin la tine,te imbratisez si iti spun :TE IUBESC!!!Nu imi pasa daca esti gras/a,scund/a,inalt/a,slab/a. Chiar nu imi pasa cum arati. Nu imi pasa la ce esti bun/a,Nu imi pasa la ce nu esti bun/a.Nu imi pasa daca iti place muzica rock,sau daca nu iti place.

NU IMI PASA.NU IMI PASA.Nu imi pasa daca esti bun/a la matematica sau daca esti un/o bun/a atlet/a sau daca nu esti bun la nimic.Si as putea sa vin la fiecare dintre voi si sa va spun ca sunteti minunati exact asa cum sunteti.SUNT PREA MULTI tineri care se uita in oglinda,si isi DORESC sa aiba un corp diferit. Omul care iubeste NECONDITIONAT,cu adevarat,iubeste TOTUL,nu doar ce ii apartine.Iubirea nu este precum o loterie sa o primeasca doar unii dintre noi. Multe persoane care formeaza un cuplu, ajung sa se puna intro relatie pentru ca sa decis ca merita ca acea persoana sa fie iubit/a? Ce se intampla daca acea persoana face o greseala? Pierde iubirea ce a primit-o? Incep certurile? Criticile? Pentru ca asa se intampla in multe cazuri.Aceea nu este iubire neconditionata,iubire adevarata.IUBIREA EXISTA IN FIECARE DINTRE NOI PENTRU A OFERII IUBIRE FIECARUIA DINTRE NOI.Nu exista nimeni care sa merite mai putina iubire decat alta persoana.

 Cu totii avem nevoie de asta. Nu ca la loterie sa zicem: Ok,ala sau aia e de treaba,mam hotarat: Iubesc acea persoana. D IUBIREA EXISTA IN PERMANENTA IN SUFLETUL NOSTRU,PENTRU A OFERII IUBIRE PERANENT TUTUROR. Pentru ca nu conteaza cum arata o persoana,sau cum arata orice altceva.VA IUBESC. De ce? Nu stiu… pentru ca doar VA IUBESC.De ce? Pentru ca e IUBIRE.ESTE IUBIRE NECONDITIONATA.

P.S. (pentru cei ce nu inteleg) Are cineva ceva impotriva? 🙂 Sa stiu pe cine sa nu bag in seama…

P.S. (pentru cei ce inteleg) Va iubesc prieteni

2 comentarii la “Iubirea neconditionata

    • Multumesc frumos 🙂 Va exista si partea 2-a a acestui articol. Daca un articol e de nota 10,inseamna ca acele cuvinte au venit din sufletul autorului :X
      Ma bucur ca ti-a placut. Poti da articolul mai departe pentru a-l vedea si ceilalti.

Lasă un răspuns

