Conversatie cu Tine Insuti

Cine,Cum sunt eu cu adevarat?

Cum am putea rezolva „relele”din lume?

Adevaratul raspuns pentru toate „relele” din lumesti,este o revenire la spiritualitate,o intoarcere la pacea interioara.
Conversatii asupra Sinelui,cu intrebari cum ar fi :
Cine sunt eu?
Unde sunt eu?
De ce sunt eu AICI?
Raspunde la aceste intrebari,care sunt mult mai descriptive decat Religia.

Aceste intrebari ne permite sa ne intoarcem la o gandire originala,sa ne intoarcem la adevaratul sens al originalitatii noastre. O intoarcere la propria noastra sursa de gandire,nu fiind lenesi si permitandu-le altora sa gandeasca pentru noi.
O întoarcere la independenţa permite oamenilor să fie împuterniciti, nu de persoane dependente de o lipsă de demnitate.

Această întoarcere va cultiva o constiinta noua si va ridica alegerile ca de la o singura persoana, să fie o lumină(un exemplu) pentru lume fara a face nici un rau, astfel incat mulţi să devină o lumină(un exemplu) în lume care va schimba vibratiile sale colective(Emotia este energia care atrage) şi să devină mai mult ca un vis pentru noi toţi.

Lasă un răspuns

