FII TU SURSA A CEEA CE ITI DORESTI

Poti traii o viata incantatoare.EXISTA o formula prin care poti face aceasta sa functioneze..

Iata formula: Poti traii o viata incantatoare determinand pe altii sa traiasca o viata incantatoare. Aceasta este formula, FII SURSA acestei incantatoare vieti – de momente pline de farmec si experiente frumoase – In viata altei persoane.

Fii sursa fericirii unei alte persoane! Fa-i pe toti cei care vor aparea in viata ta astazi, sa se simta norocosi,ca tu ai intrat in viata(drumul vietii) lor.
Fa acest lucru timp de o saptamana si priveste cum lucrurile se schimba.
Fa acest lucru timp de o luna si vei fi o persoana diferita  🙂

Stiti si voi vorba: „Ce tie nu-ti place,altuia nu face”
Eu as formula altfel vorba asta:  „Ce mie imi place,si altuia i-as face”

Daca tu vrei sa fi fericit,fa pe cineva fericit.
Daca tu vrei sa zambesti,fa pe cineva sa zambeasca
Daca tu vrei sa fi intelept,fa pe cineva sa fie intelept
Daca tu vrei sa fi bogat,ajuta pe cineva sa devina bogat.
Si aici poate va intrebati: „Dar cum sa imbogatesc pe cineva cand nici eu nu sunt bogat?”
Am si raspunsul: „Sunt oameni care au cu ce se imbraca zilnic,au ce sa manance in fiecare zi si merg pe strada cu 10-20 de lei prin buzunar. Si cand vad un om sarac pe strada,fara casa si prieteni,cu haine murdare,in loc sa ii ofere si lui macar putin din putinul pe care il are(ceea ce inima ii spune),prefera sa asculte mintea: „Nici eu nu am bani” „Am si eu putini bani” „Da-i niste marunt si dispari” „M-am chinuit sa fac banii astia”,etc…

Concluzia?

Desii acel om are cat de cat o casa,o masa si cei 10-20 de lei in buzunar,se vede si se simte la fel de sarac ca cel care nu are nici macar o casa,nici de mancare,de „nu isi poate” permite sa ii ofere si celui sarac,putin,din „putinul” lui.Pentru un sarac si 5 lei inseamna ceva,decat NIMIC 🙂

FII TU SURSA acelui sentiment,acelui lucru pe care tu ti-l doresti in viata ta,ca si cum DEJA EXISTA in viata ta.In viata e precum la teatru :
Nu poti ajunge sa ai atitudinea si sa joci rolul lui Jim carrey(comediant) cand tu ai atitudinea lui Silverster Stallone.

FII TU INSUTI,FII SINCER,FII AUTENTIC.

Care este atitudinea ta atunci cand nu te vede nimeni?Dar atitudinea ta atunci cand esti cu altcineva?
FII ACEL GEN DE PERSOANA,PE CARE VREI SA II INTALNESTI IN VIATA TA.

Lasă un răspuns

