Totul incepe cu o DECIZIE,nu cu o FAPTA

Mie,personal imi place foarte mult sa citesc carti pentru dezvoltarea personala,spiritualitate,sa ma cunosc pe mine mai bine,sa ma descopar cu adevarat pentru aI putea intelege pe cei din jurul meu.In unele carti, si zeci de articole citite de pe internet,observ ca suntem „atacati” cu replici de genul

: „Daca nu actionezi acum, dai gres” „Daca nu actionezi acum,nu o vei face niciodata” „Daca nu actionezi acum,pierzi pentru totdeauna”

Nu am nimic cu cei care spun asta,insa pur si simplu mi se pare destul de exagerat. Daca citesti o carte interesanta,foarte utila,dar nu ai o experienta de viata care sa te fi saturat complet de situatia respectiva,sau daca nu ai tu motivatia necesara sa actionezi,oricum nu o vei face,indiferent cat de geniala ar fi acea carte pe care ai citit-o.La fel cum si eu eram un baiat foarte timid si imi era rusine sa dau si „buna ziua” pe strada,de ziceai ca toata lumea vrea sa ma omoare,nu am avut curajul sa actionez,decat atunci cand am descoperit documentarul „You can heal your life”.Fiind saturat complet de rang-ul de baiat timid,retras,si cu respectul de sine foarte scazut,acel documentar ma inspirat si ma motivat  sa citesc zeci de carti,sa descopar si alte zeci si sute de filme de spiritualitate,motivationale,inspirationale si asa mai departe…

Totul vine de la sine, si prin asta nu ma refer ca totul se intampla la nimereala,sau ca asa e scris in „bolta cereasca”. Cele trei lucruri esentiale sunt: GAND,CUVANT,ACTIUNE.Iar daca un om are o situatie destul de „rea” in momentul acesta, in multe articole vede,ACUM,ACUM,ACUM sau ai pierdut pentru totdeauna,si trebuie sa treaca direct la ACTIUNE.  M-am cam saturat de genul asta de articole. Nici eu nu aveam nici cea mai mica idee despre ce sa fie urmatorul meu articol,dar uite ca am gasit subiect de discutie,fiind MOTIVAT sa ACTIONEZ,nu pentru ca am citit intr-o carte,nu pentru ca asa mi-a spus cineva.

Ci pentru ca ASTA SIMT SI CRED EU CU TOT SUFLETUL MEU.Si mi se pare destul de interesant :

Dimineata vine in fiecare zi,rasaritul nu intarzie,nici macar apusul.

Doar acorda-i timp.Asta este tot ce poate fi necesar,doar acorda-i timp. Nu incercati sa va impingeti impotriva „curentului”. Ciclurile de viata se prezinta ele singure,”se joaca singure”,si netezesc fiecare pasaj si teren.

Incercati sa nu va lasati prinsi in povestea vietii voastre din acest moment.
Uita-te mai degraba,la povestea lunga. Acolo vei gasi pacea interioara. Ciclurile va rascumpara acest moment, daca le permiti,si chiar va trece peste acestea.

2 comentarii la “Totul incepe cu o DECIZIE,nu cu o FAPTA

Lasă un răspuns

