Ce planuri ai pentru 2013?

urare

A sosit si prima zi din anul 2013 si inca supravietuim in ciuda Apocalipsei despre care se vorbea de ceva vreme 😀

Ce planuri aveti pentru 2013?

Eu vin cu urmatoarele idei,pe care incerc din rasputeri sa le mentin timp de 365 de zile, poate va inspira si pe voi sau veniti si voi cu idei noi 😀

1. „365 days photo journal”. Un jurnal foto. O mica descriere : In fiecare zi, in timpul unei activitati, imi fac o poza. In fiecare zi,indiferent de starea pe care o am, voi face o poza si o voi posta intr-un album privat pe facebook, sau o pot pastra chiar in laptop-ul meu personal, alaturi de o mica descriere a emotiilor pe care le simteam in timpul acelei activitati. Care e rostul acestui proiect? Personal cred,ca dupa 365 de zile in care am facut 365 de poze(o poza pe zi), si o mica descriere pentru fiecare, la sfarsitul acelor 365 de zile cand voi revedea acele poze si scurte descrieri, voi deveni mai constient de ceea ce imi place/nu imi place, e important pentru mine/NU E important pentru mine, ma face fericit/ma face trist, ce ma binedispune/ ce nu ma binedispune. Si sincer cred, ca lucrurile astea conteaza destul de mult 🙂 E bine sa iti dai seama ce e cu adevarat important pentru tine si ce nu. 

2. „365 daily writing”. Unul dintre cele mai mari dorinte ale mele, este sa devin un scriitor 🙂 Chiar in prezent, lucrez la prima mea carte.Si fiind chiar 1 ianuarie, e o oportunitate grozava de a incepe sa scriu 2 pagini pe zi(cel putin).  Imi place foarte mult sa scriu. De aceea am hotarat sa port cu mine un jurnal zilnic,si daca cumva voi reusi…chiar cate un articol pe blog zilnic. Inainte incercam doar sa fac articole care sa fie „cat mai cool”, insa mi-am dat seama ca defapt, nu trebuie decat sa scriu ceea ce imi place, ceea ce vreau eu sa scriu.Fara sa am asteptari sau sa fac planuri.Plus de asta,sunt o persoana foarte intuitiva. Ca sa devi un cantaret,trebuie sa…CANTI. Ca sa devi un scriitor, trebuie sa…SCRIU. Voi incerca sa fac asta zilnic 🙂

3. „365 daily quotes”. Nu e chiar atat de „cool” sa scri in fiecare zi cate un citat in agenda.Dar pana la urma…as putea sa ma inspir dintr-un citat si sa fac un nou articol,sau chiar sa compun o poezie folosind acel citat. Nu se stie niciodata cand poti gasi un citat care sa iti schimbe viata. Eu,personal ma ghidez dupa cateva citate, cum ar fi: „Oamenii care judeca nu conteaza,Oamenii care conteaza nu judeca” si „Nu conteaza cat de tare lovesti. Ci cat de tare poti sa fi lovit si sa mergi in continuare” si pentru ca nu ma reprezinta mai deloc „planificarea, to do list”, imi place foarte mult citatul „Vestea proasta e ca timpul zboara. Vestea buna e ca eu sunt pilotul”. Si desigur, am creat si eu cateva citate personale 🙂 Le voi publica, atunci cand vor fi mai multe. Momentan am doar vreo 7.

4. „Daily reading”. Sa citesc zilnic.Poate fi ceva mai frumos? Ceva care m-ar ajuta mai mult? Nu trebuie neaparat sa citesc jumatate de carte pe zi. E bine si 20 de pagini,conteaza SA CITESC. Dar,bineinteles, mie imi place foarte mult sa citesc deci nu se pune problema. Anul acesta planuiesc sa citesc chiar zilnic cel putin cate 20-25 de pagini (sau 20-25 de minute). Eu care credeam ca nu voi citi niciodata o carte,am ajuns deja la 56 de carti citite si inca continui. M-au ajutat foarte mult,m-au ajutat sa devin persoana care sunt astazi…SI SUNT MANDRU DE PERSOANA CARE SUNT ASTAZI SI IN FIECARE CLIPA. 

Mai sunt multe idei pentru noul an,insa ma rezum la 4 deocamdata. Va doresc la toti un an nou plin de fericire,iubire, iertare si compasiune. Fi Tu Insuti si arata lumii Cine Esti Tu cu Adevarat. Doar asa vei atrage oameni in viata ta,care te vor putea iubi si accepta pentru Cine Esti Tu cu Adevarat. O spun din propria experienta.Merita efortul. Fi tu insuti. Fi mandru/mandra de tine 🙂

Lasă un răspuns

