5 lucruri pentru care sunt recunoscator

Va spun sincer: Acum cateva secunde cand am scris titlul acestui articol, nu aveam nici cea mai mica idée despre ce ar urma sa scriu. Insa,odata ce am terminat de scris titlul si am deschis documentul (mai intai scriu articolul in Microsoft Word),mi-au venit in suflet o mie de idei.

Ok…  Sa incep 😛

O lista cu “Lucruri pentru care sunt recunoscator”. Eu cred ca toti am putea sa facem o asemenea lista. Indiferent de situatia in care ne aflam in acest moment.  Am observat ca mintea umana intotdeauna gaseste sute de scuze si motive pentru a nu aprecia/face/oferi/ajuta, ceva/pe cineva.

Fac o lista cu 5 lucruri pentru care sunt cel mai recunoscator, si voi continua sa scriu cate 5 lucruri in fiecare zi de acum incolo,intr-o agenda. Prima postare vreau sa o impartasesc cu voi :

1.Sunt recunoscator ca am reusit sa am un Craciun si un Revelion foarte frumos, alaturi de familia mea. Revelionul si Craciunul anului 2011 a fost un dezastru total. Insa anul 2012 a fost un an minunat pentru mine. Mai ales perioada Noiembrie-Decembrie.

2.Sunt recunoscator ca am reusit sa imi cumpar propriul meu laptop din banii castigati multumita talentului meu pentru scris. Intotdeauna mi-am dorit un laptop pe care sa pot scrie orice/oricand/oricat vreau. Scrisul este cea mai mare pasiune a mea. Chiar lucrez la prima mea carte 🙂

3.Sunt recunoscator pentru ca am reusit sa devin asa cum mi-am dorit odata. Inainte eram un baiat foarte timid, cu teama de viata,confuz,nu stiam ce se intampla in viata mea si nici ce s-ar putea intampla. Acum, dupa ce am studiat spiritualitatea si Legea atractiei, viata mea are mai mult sens si mai multa culoare 🙂 Imi permit sa fiu eu insumi sis a imi asum responsabilitatea pentru orice spun/gandesc/fac.

4.Sunt recunoscator pentru pasiunea mea. Ca mi-am descoperit cea mai mare pasiune: SCRISUL. Daca nu imi descopeream aceasta pasiune,probabil fiecare dimineata continua sa fie pentru mine,doar “inca un cer albastru”(o noua zi). Acum am un motiv pentru care ma trezesc dimineata 🙂 Stiu ce imi place,ce vreau sa fac,ce urmeaza sa fac.

5.Sunt recunoscator pentru iubita mea,Oana. Ea reprezinta cele mai bune/positive ganduri ale mele,aduse la realitate. E o persoana absolut minunata si o iubesc cu tot sufletul meu. Este o fata simpla(ea spune ca e complicata,dar cred ca atunci cand iubesti totul devine simplu. La fel cum si eu par complicat pentru majoritatea,dar simplu pentru ea 🙂 ),e frumoasa,desteapta, stie sa traiasca in momentul present si se bucura de lucrurile marunte pe care viata I le ofera,romantica,sensibila si copilaroasa. Exact genul meu 🙂 multumesc lui Dumnezeu ca a aparut in viata mea. (De un an si jumatate)

Un mic citat despre recunoastere,asa in incheiere:

Lasa-ma, sa ma ridic si sa fiu recunoscator,pentru ca,desi nu am invatat prea mult astazi, macar am invatat putin,iar daca nu am invatat nici macar putin,macar nu m-am imbolnavit,iar daca m-am imbolnavit,macar nu am murit. Deci,lasa-ma sa fiu RECUNOSCATOR 🙂

Lasă un răspuns

