O plimbare face minuni

Walking

In anul 2012,perioada Ianuarie-August, trebuie sa recunosc : Nu ieseam pe afara aproape de loc. Decat cu ocazii “Speciale”:

  1. Trebuia sa merg la magazin si/sau sa duc gunoiul
  2. Trebuia sa merg la banca
  3. Iesea mama prin oras la cumparaturi sau la banca(Ea nu iese niciodata singura)   

In fine…ati prins ideea 😀

Mintea imi “soptea” fraza: “Acasa e bine.Nu am treaba astazi”. Insa sufletul  imi soptea: “Iesi afara,macar la o plimbare,cunoaste oameni noi”. Am inceput in perioada Octombrie – Decembrie sa ies pe afara mai des, mi-am facut un proiect de 30 de zile (in care trebuia sa ies afara cel putin 30 de minute pe zi) si am incercat sa il urmez (si am reusit).  Cand am decis ca VREAU asta, nu am mai avut deloc probleme cu motivatia.

Am inceput sa ies pe afara in fiecare dimineata, cu castile in urechi,muzica la maxim si ma bucuram de aerul curat. J Dupa o perioada, am simtit nevoia sa elimin mp3-ul din “plan” si sa ma concentrez pe natura, oameni si tot ce ma inconjoara,nu doar sa iau mp3-ul cu mine oriunde merg.  Asa am zis, asa am facut. Am  incetat sa mai ascult muzica pe durata acelor plimbari,si cu fiecare zi in care ieseam la plimbare, am observat ca ma simteam din ce in ce mai bine, plin de energie si bine dispus pe durata intregii zile. Am continuat cu asta timp de 2 luni si jumatate.

 De pe 15-20 decembrie 2012, am inceput sa ies si seara. M-am simtit grozav. In timp ce ma plimbam, imi apareau tot felul de intrebari despre viata,despre coincidente,despe mine,despre univers. Si pana ma intorceam acasa, intr-un mod sau altul….primeam exact raspunsurile de care aveam nevoie. De atunci, iubesc plimbarile. Daca sunteti stresati, obositi, suparati,dezamagiti,etc… Iesiti la o plimbare. VA RECOMAND CU INCREDERE. Nu luati mp3-ul cu voi.Doar bucurati-va de aerul curat si linistea ce va inconjoara.( Seara sau dimineata). Dupa 10-15 zile,déjà veti incepe sa simtiti diferentele atat la voi insiva cat si in viata personala. Pune-ti intrebari, acceptati orice gand va vine in minte si ACCEPTATI.IERTATI.(daca e ceva ce va suparat).

Am sa scriu un articol in care voi explica si DE CE nu prea ieseam eu pe afara,in orasul in care am fost  si inca sunt(momentan).  🙂  Pana atunci, va doresc  mult success in noul an,si o ambitie BETON in indeplinirea dorintelor

 

Lasă un răspuns

