Putini prieteni,dar prieteni de calitate

Titlul acestui articol spune multe lucruri despre mine,asa e?  O simpla fraza pe care o rostim sau scriem,poate creea zeci,daca nu cumva sute de conceptii diferite despre tine insuti  🙂 De aceea, am hotarat sa si detaliez “cum sta treaba”. Pentru a fi  inteles de cine vrea sa ma inteleaga si respins de cei care judeca. Partea buna,e ca eu ma ghidez in viata dupa vorba: “Omul care judeca nu conteaza, omul care conteaza nu judeca”. Frumos,nu? 😀

Mi-am propus sa scriu in fiecare zi din acest an cate un articol,si voi incerca din rasputeri sa ma tin de cuvant. Chiar sunt curios sa vad cat ma duce mintea (sau cat imi permite sufletul,avand in vedere ca eu scriu ce simt,nu doar ce gandesc).Azi mi-am propus sa vorbesc despre prietenii din viata mea. Din pacate(sau din fericire?), nu am avut deloc o copilarie normala. Am crescut alaturi de un tata violent, care nu stia decat sa ma jigneasca,critice si descurajeze intr-una.Oricum, nu asta conteaza acum… Din cauza faptului ca nu am avut deloc o copilarie fericita/normala,devenisem o persoana foarte timida, imi era teama sa ies in lume, imi era rusine si sa dau “Buna ziua” pe strada. Insa acum situatia sa schimbat complet,voi vorbi si despre asta,dar mai incolo 🙂

Sunt foarte pasionat de psihologia motivationala si inspirational. Dar sus “in TOP”, pe locul 1, se afla SPIRITUALITATEA. Aceasta m-a redat pe mine,MIE INSUMI. Ma invatat sa fiu mandru de cine sunt(e o diferenta intre mandrie si lauda),si sa am incredere in mine insumi(e o diferenta intre a avea incredere si a fi increzut). Asa am inceput sa imi aleg cu grija prietenii,SA STIU CUM sa imi aleg prietenii. Vreau sa spun ca in orasul in care locuiesc acum(Covasna), nu am decat 2-3 prieteni,dar care MERITA sa fie numiti prieteni.Pacat ca am ocazia sa ma vad cu ei,doar de cateva ori pe an.

In Romania, am descoperit foarte putini oameni care sa stie,sa cunoasca omul inainte sa judece. Totusi, cu ajutorul unui site strain,am reusit sa cunosc oameni minunati din diferite tari straine. Site-ul iti ofera cate o provocare zilnica.Si in fiecare zi,dupa ce ai facut provocarea,trebuie sa lasi un coment. Ei, eu in acel spatiu,scriam diferite conceptii,invataturi de-ale mele,despre viata, oameni si tot ce ne inconjoara. Lumea a inceput sa imi lase mesaje,cum ca le place foarte mult modul in care scriu,gandesc, vorbesc,modul meu de a privit lumea/viata,si ca le-ar face placer sa scriu mai mult,mai des. In comentarii imi spun zilnic ca ii inspir foarte mult.(Desi eu am 20 de ani,si majoritatea de pe acel site au intre 35-80 ani).Am fost chiar si platit de unele persoane,pentru ajutorul oferit,si nu am facut decat sa scriu ce cunosc eu insumi despre cat de minunati suntem cu toti,exact asa cum suntem.

Am invatat tare mult din propriul meu trecut,si am realizat ca pana si persoanele care ma urau dintr-un motiv sau altul,sunt persoane absolut minunate. Mi-am dat seama ce am gresit,ce am facut “cum nu trebuia”. De atunci… din Romania, nu am cunoscut decat un baiat pe nume Tavi, care e un baiat foarte de treaba. Pasionat de grafica,masini, si e un fan inrait 50 CENT 😀  E un prieten minunat,desi l-am cunoscut pe cel mai jalnic site(chat) posibil .haha.  Cred ca doi oameni care au o pasiune pentru ceva anume, care sunt cu adevarat pasionati,intotdeauna se vor intelege de minune. Din Romania, nu mai vorbesc decat cu Tavi, cu iubita mea Oana, si inca 2-3 persoane(dar cu aceste 2-3 persoane, vorbesc doar ocazional).

Desi am putini prieteni din propria mea tara, sunt foarte fericit ca ii am pe ei, si ca imi sunt cu adevarat alaturi atunci cand am nevoie. Bucurati-va de prietenii care ii aveti, dar fiti atenti la emotiile pe care le simtiti in prezenta acelor prieteni(in preajma fiecaruia dintre ei). Daca sunteti multumiti/fericiti de emotiile pe care le simtiti in preajma acelor personae, continuati tot asa.Daca nu.. faceti o mica lista cu fiecare si in dreptul numelui spuneti ce simtiti(furie, stres, fericire, bucurie, iubire, speranta, nesiguranta,frica,etc),apoi veti sti daca merita sau nu,sa continuati sa petreceti timp cu acea persoana. Nu conteaza numarul prietenilor,ci calitatea. Va doresc la toti o saptamana superba!!!

P.S.: Imi pare rau daca articolul nu e foarte interesant, pe parcurs voi devein mai bun la asta 🙂 Nu devin mai bun la scris,decat daca…SCRIU.

Lasă un răspuns

