Daca vrei…SE POATE. Motivatia e INTERNA

Stiu, multi dintre noi spunem ca nu vom renunta niciodata. Defapt, multi prefer sa se ascunda dupa celebra scuza: “E foarte greu. Nu am cum sa reusesc.Nu tocmai eu”.  Acum,nu am de ce sa judec sau sa critic lumea,nu as avea de ce. In primul rand, sunt miliarde de alte lucruri pe care le pot face inafara de a critica pe altii,iar in al doilea rand,si eu eram genul de persoana care renunta destul de usor ,inainte.  Majoritatea articolelor de dezvoltare personala critica “usor”,nu neaparat cu rea intentie, acei oameni care cred ca motivatia vine din EXTERIOR si nu din INTERIORUL nostru. Intradevar, motivatia vine din INTERIORUL nostrum,nu din exterior. Oricum,e timpul sa vorbesc din propria mea experienta.

Daca ati citit articolele dintre 1-4 ianuarie veti afla mai multe despre acel “Eu” din trecut. O spun pe scurt, nu stiu cum sa o pun pe capitole,fragmente,etc… Am invatat sa nu renunt niciodata. Si am mai invatat,ca intradevar,aceasta motivatie de a nu renunta niciodata,vine tot din interior.  In primul rand ai nevoie de ceva in care sa crezi.Indiferent daca e vorba de o fraza,de un Zeu, de un citat,de un animal de plus sau o roata de rezerva 😀

In cazul meu,eu m-am legat de urmatorul crez:

Lumea exterioara este doar o reflectie a lumii interioare.

Ceea ce oferi reprezinta ceea ce primesti.

Ceea ce primesti reprezinta ceea ce crezi

Ceea ce crezi reprezinta ceea ce gandesti

Ceea ce gandesti reprezinta ceea ce esti

Ceea ce esti reprezinta ceea ce crezi,gandesti si faci.

Eu,inainte, nu eram deloc multumit de ceea ce eram. Defapt, traiam experienta a Cine Nu Sunt cu Adevarat.(Nu aveam curajul sa exprim ceea ce credeam,gandeam, simteam).  Partea proasta este ca, gandurile,convingerile noastre proprii, ne influenteaza foarte mult personalitatea. Partea buna este ca, UN GAND POATE FI SCHIMBAT. Si asa m-am schimbat si eu. Odata ce crezi cu tot sufletul tau in ceva anume, viata ta se schimba, TU devii o varianta mult mai buna,a  ta. Si asta iti ofera o motivatie INTERNA de a nu renunta niciodata,indiferent de circumstante.Acum depinde si de tine,IN CE ANUME CREZI. Am inceput sa citesc carti de spiritualitate,sa citesc biografii, sa vizionez diverse filme de spiritualitate,etc… care m-au inspirit foarte mult.Si astfel,mi-am creat eu PROPRIUL MEU DRUM in viata, fiind inspirat. Vazand si TRAIND pe propria mea piele(pentru ca am si aplicat ceea ce am invatat),si am vazut ca SE POATE.  Cand si APLICI ceea ce ai invatat, ceea ce ai fost inspirat,daca nu renunti…vei vedea si TU  ca se poate. Si ca esti mult mai minunat/a de cat ai crezut vreodata.

Lasă un răspuns

