Eu cred in Sufletul meu

Am descoperit ca am o incredere neconditionata in propriul meu suflet. Am descoperit ca am incredere ca sufletul intotdeauna imi spune ce e cel mai bine pentru mine insumi. Am descoperit ca am incredere ca sufletul ma ajuta in absolut orice situatie. Am descoperit ca am incredere ca sufletul meu cunoaste deja tot ce eu imi doresc sa cunosc despre mine,despre viata,despre tot ce ma inconjoara. Si culmea,intotdeauna are dreptate. Si am OBSERVAT ca tot ceea ce cred, apare in viata mea sub forma de experienta.

Au fost cateva “coincidente” care as vrea le impartasesc cu voi:

  1. Intotdeauna mi-am dorit sa am camera mea. Sa pot sa scriu,sa citesc, sa desenez, sa fac orice imi doresc,tot ce imi trece prin cap,sa umblu cu proiecte,provocari personale,etc… La un moment dat,am ajuns sa imi prind 2 paturi pe balcon si sa imi fac propria mea “cabanuta”. Insa eu credeam “sus si tare” ca eu am acum propria mea camera. Spuneam ca e mica,dar frumoasa. Si recent, am descoperit ca in cartierul meu, este un mic apartament unde platesti 10 lei pe luna,si stai cat vrei. Nu platesti facturi,etc… Stiu,suna ca in povesti,stiu ca in Romania asa ceva suna prea frumos ca sa fie adevarat,dar totusi…ESTE. Nu stiu de ce, dar prefer sa stau tot in “Camera mea” de pe balcon, dupa ce vine caldura J. Oricum peste un an, e posibil sa plec in alta tara. Important este, ca am atras in viata mea aceasta oportunitate doar pentru ca am CREZUT ca eu DEJA am propria mea camera.Interesant,nu? 😀
  2. Imi tot spuneam ca voi incepe sa scriu prima mea carte. De cand aveam 18 ani, tot aveam de gand sa scriu prima mea carte. Si am avut incredere ca momentul potrivit vine la momentul potrivit. Nu ma stresam cu intrebari : “Despre ce sa scriu? Cum sa scriu? Cat sa scriu? Oare cum se face?” sa nu mai vorbesc de capitole. Habar nu aveam sa pun “povestea vietii mele” in capitole(Nu intr-o carte). Habar nu aveam CATE capitole va avea prima mea carte. Dar eu totusi aveam incredere, ca DEJA am reusit cu prima mea carte,am aranjat capitolele si incep sa scriu prima mea carte. Acum o saptamana,in timp ce ascultam muzica mi-a venit pur si simplu in minte “dorinta” de a deschide un nou fisier pe desktop si sa incep sa numesc cele 10 capitole ale primei mele carti. Nu am idée cum am facut,dar am scris numele fiecarui capitol in parte fara sa am macar habar despre ce urma sa scriu. Am recitit si mi-a iesit genial 😀
  3. Ati auzit poate foarte multi dintre voi, de Google AdSense.Acum 9 luni, abia descoperisem asa ceva. Am facut eu,fericit,acest blog wordpress si am inceput sa scriu.Trimit cerere la Google AdSense,si imi spune ca trebuie sa adaug un cod in HTML. Am incercat si pe o parte si pe alta timp de 5-6 luni,pentru a descoperi mai tarziu ca wordpress nu accepta AdSense decat daca ai propriul tau domeniu web.hahaha.  Si m-am chinui iar si iar, sa anulez contul AdSense, dar nu puteam face altul pentru ca era deja “cineva” cu aceeasi adresa postala.Am incercat sa anulez cererea de examinare, dar degeaba,nu se putea. Si uite asa credeam eu ca mi-am distrus orice speranta cu Google adSense . Dar totusi,eu avand un optimism “nebun”, ziceam: “Nu stiu cum,dar eu am cont google AdSense validat.Si dupa 2-3 luni(pana ieri), am descoperit cum sa imi creez site web gratuity,si are special pentru google AdSense.Si cand sa trimit cerere de validare, culmea a functionat. Nu am avut suficient continut pentru a-l valida,dar acum stiu ce am de facut.

Vreau sa spun, de fiecare data cand ma “incapatanam” sa CRED DIN ADANCUL SUFLETULUI ca reusesc sa fac ceva,desi acum nu este deloc pe placul meu, pana la urma REUSEAM. Au aparut diferite dorinte,oportunitati care m-au indreptat exact catre ceea ce imi doresc. Ai incredere in tine insuti ca vei reusi. Te vreau si pe tine printre “nebuni” (optimism “nebun”(foarte puternic).POTI SA FACI ORICE ITI DORESTI.

Urmareste acest video:

Lasă un comentariu