Imi plac foarte mult provocarile

Cum as putea sa ma distrez in viata? Cum as putea sa ma bucur de viata? Cum as putea sa ma descopar pe mine insumi mai bine? Cum as putea sa aflu mai multe despre mine? Cred ca am descoperit raspunsul. Cel putin,pe mine ma ajutat foarte mult,sper sa va ajute si pe voi la fel de mult sau chiar mai mult.

De curand, am inceput sa imi fac diferite proiecte pe durata a 30 de zile.Pe luna Noiembrie, Decembrie 2012 am inceput si sincer mi-a placut foarte mult. Am facut o lista cu cateva obiceiuri pe care as vrea sa le implementez in rutina mea zilnica,si trecand prima luna,apoi a doua… am observat ca,ce faceam inainte cu greu,acum a devenit foarte simplu si usor. (Mi-a intrat in ritm cum s-ar zice) 😀

Acum ca totul a devenit simplu,simt nevoia sa dublez “miza”. Daca pana acum imi era greu sa ies pe afara chiar si 30 de minute pe zi,acum mi se pare aiurea sa nu ies pe afara. Dupa ce m-am obisnuit cu 30 de minute, am inceput sa ma provoc,sa ies pe afara cel putin 45 de minute,apoi o ora,apoi o ora si un sfert,si tot asa 😀 Daca inainte nu aveam idee despre ce as putea sa scriu pe blog, acum dupa ce m-am provocat si am creat un proiect special pentru asta,dar si m-am tinut ZILNIC de ceea ce mi-am propus,dupa o luna de zile descopar ca nu stiu cum sa imi impart ideile si nu stiu cu ce sa incep. Haha.

Mi se pare foarte interesant, sa iau o coala mare,alba de hartie,si sa incep sa imi fac un tabel cu obiective, si sa ma apuc de el. Ce e cu rosu inseamna ca am facut,ce e cu negru inseamna ca nu am facut acel lucru in ziua respectiva 😀 Cand vezi ca déjà te-ai obisnuit cu acele lucruri,vei simti nevoia sa te provoci mai mult 😀 Sa ridici putin “miza”. Aici incepe partea interesanta.

Multi oameni care nu au nimic de facut,se plictisesc ore in sir si refuza sa miste un deget. Eu prefer sa ma provoc sa fac lucruri noi,sa imi implementez noi obiceiuri in rutina zilnica si ma bucur de fiecare minut in care fac asta. Asa, am un motiv pentru care ma trezesc dimineata,am o directie. Partea buna e ca obiceiurile tale zilnice,iti descriu foarte mult personalitatea,si pe masura ce faci acel lucru mai des,devi mai bun in acel domeniu.Iar asta poate aduce foarte multe beneficii.

P.S.: Daca iti faci tu insuti un tabel (electronic sau manual),si incepi sa iti notezi obiectivele,daca decizi sa il urmezi, nu mai ai nevoie sa astepti sa vina ziua de “1”(ca sa fie la inceput de luna) sau ziua de 11 (Ca atunci te-ai nascut),sau alte ocazii speciale. Momentul potrivit il creezi tu insuti. Trebuie doar sa decizi.Nu uita ca,pana si,a nu decide este o decizie. Mult success.

Lasă un răspuns

