Tot ce spui este adevarat. Tot ce e autentic este adevarat (Cel mai bun articol de pana acum)

Acest articol poate are un nume putin ciudat,dar nu am gasit un nume mai potrivit pentru ceea ce urmeaza sa spun. Ce vreau sa spun defapt prin “Exista doar ce e autentic”?

Am observat ca cele mai bune filme, cele mai bune melodi, cele mai bune poezii,cele mai bune carti,etc… cuprinde cele mai autentice sentimente,cele mai autentice trairi,cele mai autentice experiente in viata. Personal,nu cred ca a existat vreodata,un om care sa scrie,sa cante,sa compuna ceva de foarte mare valoare personala(Sufleteasca), daca nu a trait si/sau SIMTIT acel tip de experienta in propria lui viata.

In acelasi timp,observ ca fiecare artist,acei oameni pe care noi ii numim “oameni de succes”, fiecare au avut propriile lor experiente de viata(mi se pare si logic). Dar totusi, toti acei “oameni de succes” au avut la baza ceva in care si-au pus toata credinta,au avut ceva in care au crezut din adancul sufletului lor. Fiecare “om de success” pare sa aiba conceptii diferite privind subiectul “Cum sa devi un om de success”. In timp ce unul e foarte convins si stie foarte foarte clar ca iadul nu exista, si chiar dovedeste asta prin puterea exemplului (Neale Donald Walsch,de exemplu), exista multi alti care sunt 100% convinsi ca exista Iadul,sau chiar ca Iadul este aici pe pamant.Si ei o pot dovedi exact la fel de bine.

Sper ca ati prins ideea. Ce vreau sa spun este, ca nu daca ceva exista 100% in mintea mea,in sufletul meu,in lumea mea, nu exista neaparat,si in lumea ta,si gata trebuie sa faci ca mine. Eu traiesc in propria mea lume,tu traiesti in propria ta lume. Pana la urma? Ce este adevarat? Si ce este gresit?

Eu cred ca este 100% adevarat ceea ce TU crezi in acest moment. Tot ce gandesti, faci si spui, reflecta asta,dovedeste asta. Nu inseamna ca e adevarat si pentru mine.Decat daca eu decid,sa aleg sa traiesc si sa cred,acel adevar si in lumea mea,in experienta mea proprie. De exemplu,vor fi oameni care vor aprecia acest articol si vor accepta vorbele mele ca fiind un adevar pentru ei insisi, iar acesta va avea un impact pozitiv asupra lor, si in acelasi timp vor exista oameni care vor contrazice vorbele mele din acest articol, si vor refuza sa traiasca acest adevar pe care eu il descriu in acest articol,deoarece nu ii reprezinta pe ei insisi. Daca alegi sa traiesti acest adevarat,il vei trai in mod autentic. Nu poti trai si simti exact exact la fel ca mine. Suntem diferiti,dar nu suntem separati unul de celalalt.

Se pare ca nu exista acelasi lucru pentru toata lumea. Exista cu adevarat tot ceea ce spunem noi insine

ca exista,insa numai in propria noastra viata. Daca ceva este adevarat pentru mine, nu inseamna ca este

obligatoriu,adevarat si pentru tine. Deci, cei care judeca oamenii,ar trebui sa inteleaga ca nu exista nici

un om „prost” pe lumea asta. La fel cum noi stim 100% sigur ca ceea ce spunem este 100% adevarat pentru noi,asa si toti ceilalti exprima 100% sigur ceea ce stiu ei ca este 100% adevarat pentru ei. Eu dupa ce

am inteles asta,am inteles si ca nu am de ce sa judec,ci doar sa ALEG ce imi place din ceea ce spun ceilalti,si sa decid daca vreau si eu,sau nu vreau si eu, sa traiesc acel adevar,dar intr-o forma autentica.

Concluzie?

Alege propriul tau adevar. Decide in ce crezi,si aceasta va deveni adevarat pentru tine. Tot in ceea ce crezi, va aparea in viata ta sub forma de experienta. Tot ce gandesti,faci si spui. Ai o putere nelimitata. Poti deveni tot ce ai visat vreodata. Ai un control urias asupra propriei tale vieti. Alege in ce crezi,si traieste viata ca Cine Esti Tu cu Adevarat. Tot ce crezi tu,este adevarat in lumea ta,in viata ta.Nu conteaza ce cred eu sau alti. Tu in ce crezi?

Lasă un răspuns

