Nu exista numai BINE. Exista numai PERFECT

Da,stiu. Titlul articolului pare putin ne-realist,superficial. Insa nu este deloc asa. Cel putin,nu pentru mine. Sa spun si de ce 🙂

Sa zicem ca eu ma consider un vindecator in aceasta lume,dar ma plang ca in jurul meu tot apar oameni bolnavi.  Sau sa zicem ca,eu consider ca pot face alti oameni fericiti,dar ma plang ca in jurul meu sunt oameni tristi. Sa zicem ca,eu consider ca eu cred 100% ca pot iubi neconditionat pe toata lumea,dar majoritatea nu ma suporta.

Eu cred ca nu am putea sa stim Cine Suntem noi cu Adevarat,decat prin experienta a ceea ce Nu Suntem. In lipsa a ceea ce noi nu suntem,ceea ce noi suntem,nu exista. De exemplu,sa zicem ca esti inalt/a, brunet/a, si cu ochi caprui. De unde ai sti cum esti tu, daca toata lumea din jurul tau ar arata exact exact la fel ca tine? Ai putea spune ca esti acea persoana cu ochi caprui? Oh,dar stai..toti au ochi caprui. Sau acea persoana inalta? Oh,dar stai..toti sunt exact la fel de inalti ca tine. Sau acea persoana cu parul brunet? Oh,dar stai..toti au exact aceeasi culoare a parului. Daca toata lumea ar arata exact ca tine, de unde ai sti Cine Esti Tu? De unde ai sti Cum Esti Tu cu Adevarat? Pentru a intelege ceea ce suntem noi insine cu adevarat,trebuie sa descoperim si ceea ce nu suntem.

Sa dau si raspunsurile de la intrebarile de mai sus:

  1. Daca eu ma consider vindecator,si continua sa apara persoane bolnave in viata mea, e asta un motiv sa ma plang? Sau o oportunitate de a exprima Cine Sunt Eu cu Adevarat? Daca spun ca sunt vindecator, atrag in viata mea situatii opuse a ceea ce sunt,tocmai pentru a putea exprima ceea ce sunt. Cum as putea sa fiu eu vindecator,daca toata lumea ar fi sanatoasa in jurul meu? Viata iti ofera oportunitati.Nu probleme.
  2. Daca eu spun ca pot face oameni fericiti,dar in jurul meu sunt si oameni tristi si par prea seriosi,ar trebui sa ma enervez? Sau e defapt o oportunitate de a exprima ceea ce eu cred despre mine insumi ca sunt(Fericire)? Cum as putea spune ca eu,pot face oameni fericiti, cand toata lumea in jurul meu este deja fericita? Am atras si persoane triste,tocmai pentru a exprima acea latura a mea,acea latura din mine care spune si crede ca eu pot face oamenii fericiti.Deci,sunt oportunitati.Nu probleme.
  3. Eu consider ca pot iubi pe toata lumea neconditionat, dar majoritatea nu ma suporta sau profita de mine. Ar trebui sa ma supar? Sa ma infuri? Sa incep sa urasc? Sau e defapt o oportunitate de a dovedi ca CHIAR IUBESC INTR-UN MOD NECONDITIONAT pe toata lumea,si nu am nevoie de un motiv pentru a face asta? Si ca sa nu fiu inteles gresit, daca cineva nu ma respecta sau nu ma simt bine in preajma acelei persoane, nu inseamna ca trebuie sa ma las calcat in picioare. Sunt liber sa fac o noua alegere. Si sa ma concentrez pe ceea ce am si as putea avea,si imi place.Nu pe ceea ce am si ma nemultumeste.

Nu pot sa traiesc experienta a ceea ce sunt,in absenta a ceea ce nu sunt. De ce un om se poate numi doctor,daca nu ar exista boli? De ce un om se poate numi politist,daca nu ar exista hotia? Prin urmare, ceea ce ne gandim,DEVENIM. Si pentru a putea dovedi ceea ce suntem,atragem in viata noastra SI OPUSUL a ceea ce noi suntem,INTOCMAI pentru a dovedi experienta a Cine cred Eu cu Adevarat ca Sunt.

 

Lasă un răspuns

