Raspunsurile vin de la sine

Raspunsurile intotdeauna vin de la sine,se pare.

Chiar ieri, pe data de 13 ianuarie,incepusem deja sa ma intreb  “Oare de ce o sa scriu maine?” Destul de ridicol,nu? Desi era abia 7 dimineata(12 ianuarie), eu deja incepusem sa imi fac planuri,sa ma intreb: “Oare maine la ora asta,despre ce am sa scriu pe blog?” Apoi am realizat,ca daca vreau sa am despre ce sa scriu intr-un nou articol, trebuie sa ma concentrez pe momentul de ACUM si sa fac tot ce imi trece prin cap.Tot ce ma bine dispune,tot ce ma face sa zambesc.Dar asta,fara sa imi stea capul numai la “Oare despre ce o sa scriu maine”?

In primul rand, scriu din propria mea experienta. Si ca sa fiu constient de experientele pe care le traiesc,trebuie sa fiu concentrat pe momentul de ACUM, adica sa traiesc in PREZENT. E ca si cum m-as gandi tot timpul numai la un singur obiect,un singur lucru, si ma astept sa scriu ceva interesant despre cu totul si cu totul altceva. Aiurea,nu?

Asadar,pentru cei care sunteti pasionati de scris(mai mult pentru incepatori), incercati sa nu va mai ganditi tot timpul “Oare ce urmeaza?”. Traieste viata in PREZENT. Tu traiesti in prezent,nu poti trai nici in trecut,nici in viitor.Tu traiesti ACUM,ACUM si…ACUM. Cum as putea sa scriu din propria  experienta,despre cum aleg sa traiesc, cand tot ce am in minte este „Oare maine ce o sa fie”?

Chestia asta cred ca merge aplicata si in viata de zi cu zi. Daca ne dorim sa realizam ceva sau sa facem ceva important pentru noi insine,ar trebui sa incetam sa ne mai intrebam “Oare cum va fi?”, si sa incepem sa ne spunem “Ce fac in momentul acesta? Ce voi face astazi pentru a ma apropria mai mult de ceea ce imi doresc?” Si sa ramanem concentrate pe asta.Fara sa ne gandim la ziua de maine,sau de poimaine,sau de peste o saptamana. “Trage-ti viitorul in prezent”. Si fi atent la ceea ce gandesti,faci si spui ACUM. Nu la ce vei gandi,vei face si vei spune ATUNCI. Ceea ce tu numesti “maine”, curand va devein si acela “momentul de ACUM”. Si momentul de ACUM e tot ce conteaza. Traieste-ti viata constient si bucura-te de fiecare clipa,la maxim. Iti doresc o saptamana superba

Lasă un răspuns

