3 lucruri pe care le evit,si care m-au ajutat sa gandesc pozitiv

Toti cei care ma cunosc,stiu ca intotdeauna zambesc,indiferent in ce situatie ma aflu. Neavand foarte multe idei despre ce as putea sa scriu,m-am gandit sa scriu 3 lucruri pe care le-am evitat cat am putut de mult,si care m-au ajutat sa devin “Mereu Pozitiv”.
1.In primul rand,evitam pe cat de mult posibil…Stirile 🙂
Am citit in mai multe carti,am aplicat ce am citit,si m-am convins din propria experienta,ca absolut nimic din ce ni se intampla in viata, nu este intamplator, NIMIC NU ESTE O COINCIDENTA. Inainte sa imi descopar aceasta pasiune pentru psihologia motivationala si inspirationala, si spiritualitate,nu aveam idee ce vroiam sa fac in viata,nu aveam idee ce vroiam sa fac tot restul vieti mele. De cand am descoperit si m-am convins eu insumi,ca lumea exterioara este doar o reflectie a lumii interioare,mi-am dat seama ca O LUME MAI BUNA, este foarte posibila 🙂 De atunci, am evitat cat am putut de des STIRILE. Privind stirile,nu iti intra in cap decat negativism : Cine a omorat pe cine, Cine, ce a mai furat, Cati oameni au ars de vii, Cati copiii au fost rapiti si omorati, si alte lucruri de genul. Cand asta iti intra in minte, sa ai mare grija. Pentru ca ceea ce GANDESTI, SPUI si FACI, si in special CREZI, atragi in viata ta,sub forma de experienta. Evit STIRILE. Asta cand va aparea la TV, “Stirile Pozitive ale zilei”.
2.In al doilea rand,evitam conflictele.
Asta nu e o dovada de lasitate,este pur si simplu, O ALEGERE. Ma refer, la certuri. O foarte mare parte dintre noi,oamenii, avem tendinta sa ne rastim asupra altora,pentru a ne demonstra punctual de vedere. Insa intr-o cearta,niciodata nu am reusit,si nici nu cred ca as fi reusit vreodata,oricat mi-as fi dorit de mult. Fiecare om care sa certat vreodata in viata lui/ei cu cineva, prima cearta din viata lor, a fost una foarte “simpla” si “usoara”, apoi… pe masura ce ne certam mai des, am ajuns sa devenim din ce in ce mai buni la asta 🙂 Este un obicei destul de bine dezvoltat,la multi oameni. Eu am ales, mai degraba sa fiu certat, decat sa ma cert cu cineva. Adica,atunci cand cineva ma critica sau ma judeca,sa inteleg ca acei nervi nu vor dura o vesnicie,nu vor dura 24 de ore pe zi,si voi putea avea si o conversatie normala cu acea persoana,dupa care voi putea rezolva treburile intr-un mod “pasnic”. 🙂 Pe ce te concentrezi, aceea atragi in viata ta. “Esti ceea ce gandesti. Gandesti ceea ce esti”.
3.In al treilea rand, evitam persoanele care obisnuiau sa vorbeasca “murdar”.
Nu stiu in alte tari, dar in scumpa mea tara,Romania,se injura si se jigneste si se critica,aproape oriunde te-ai duce,chiar si fara un motiv anume. In orasul in care am crescut si in care,inca locuiesc deocamdata, majoritatea oamenilor din cartierul in care stau,au plecat ori in alte orase, ori in alte tari. Desi am ramas cu un numar foarte mic de persoane cu care sa ies zilnic pe afara,macar aceste persoane nu injura sau vorbesc murdar, cat e ziua de lunga. Pur si simplu nu accept un astfel de anturaj. Nu ma reprezinta,nu ma simt deloc bine in preajma unor astfel de persoane. Prefer sa stau singur,decat inconjurat de persoane care m-ar face sa ma simt si mai singur,desi sunt in prezenta lor. Si decat sa critic sau sa judec pe cineva, prefer sa ma retrag si sa traiesc viata asa cum imi place,chiar daca trebuie sa o fac de unul singur. Singura persoana cu care sunt sigur 100% ca imi voi petrece intreaga viata,sunt eu insumi.Trebuie asadar, sa imi devin cea mai buna companie 🙂
Spune si tu 3 lucruri pe care le eviti,sau pe care INCERCI MACAR,sa le eviti 🙂

Lasă un răspuns

