Cum te vezi pe tine insuti,peste 10 ani?

Intrebarea asta am auzit-o de foarte multe ori. Insa, niciodata nu am fost prea hotarat ce vroiam sa fac,unde imi doresc sa fiu peste 10 ani. Asa ca,m-am gandit sa incerc Acum,Aici 🙂 Nu prea am idee despre ce sa scriu astazi,dar am promis sa scriu zilnic cate ceva,si asa voi face. Nu devin mai bun la scris,decat daca….SCRIU. Deci…

Cum ma vad pe mine insumi peste 10 ani?

Avand in vedere ca sunt foarte pasionat de spiritualitate, psihologia motivationala si inspirational,si iubesc la fel de mult sa scriu despre asta,sa ajut alti oameni sa descopere cat de minunati sunt,exact asa cum sunt, banuiesc ca voi deveni un maestru spiritual. Voi avea multe carti scrise,care vor inspira multi oameni,si ii vor ajuta sa se descopere pe ei insisi. Nu am fost niciodata m-ai sigur de ceea ce imi doresc in viata,decat de asta. Asta vreau sa fac tot restul acestei vieti: Sa scriu, Sa scriu, Sa scriu 🙂 Dar sa si citesc, sa inspir alti oameni,sa cunosc oameni la fel de minunati ca si mine 🙂

Peste 10 ani,sunt 99% sigur ca, voi avea propriul meu apartament, voi avea un birou special pentru scris,unde sa imi petrec timp zilnic,pentru a ma inspira. Voi avea o camera de jocuri,unde sa ma pot juca oricat si oricand doresc,fara ca altcineva sa ma critice sau sa ma judece ca sunt prea asa,sau prea altfel. Oamenii care judeca nu conteaza,Oamenii care conteaza nu judeca.

Am sa fiu plecat din Romania (Locul unde m-am nascut si am crescut). Voi avea multi prieteni de calitate in jurul meu,si voi conduce propria mea afacere 🙂 Sunt foarte,foarte sigur in privinta asta.Simt asta cu tot sufletul meu.

Pentru mine,viata nu are sfarsit.Nu se sfarseste niciodata. In acest trup fizic,DA. Dar nu e singurul si ultimul trup pe care l-am avut,sau il am. Corpul nu este ceea ce suntem,corpul este ceea ce AVEM. Am reusit sa inteleg asta destul de bine.  Deci,in aceasta viata,aleg sa ajut cat mai multi oameni sa se descopere pe ei insisi,sa isi descopere comoara interioara, ce se ascunde in sufletul oricarui om.

Ca sa nu sar de la subiect,peste 10 ani… Ma vad traind in propriul meu apartament,alaturi de persoana iubita,am o relatie fericita bazata pe iubire neconditionata. Voi avea propriul meu birou de lucru,voi conduce propria mea afacere online, traind in propriul meu apartament, fiind un scriitor de valoare. Cum spunea Einstein: “Nu incerca sa devi un om de succes.Incearca sa devi un om de valoare” Tu cum te vezi peste 10 ani de acum incolo?

Lasă un răspuns

