Ofera din abundenta,neconditionat (Chiar daca esti sarac,din punct de vedere material)

unconditional_love1

Stiu ca nu am prea multa “bogatie materiala”, ca sa pot spune asta,insa ma consider foarte bogat din punct de vedere spiritual,si sunt foarte sigur ca asta este doar inceputul 🙂 In primul rand,pentru mine “abundenta” nu inseamna doar sa ai bani, case,masini sau orice alte lucruri exterioare.Degeaba ai un corp frumos si imbracat in aur,daca sufletul iti este gol,pustiu.

Pot sa ofer oamenilor din jurul meu,din abundenta,ceea ce Eu Sunt :

Pot sa ofer compasiune,intelegere, sa fac oamenii sa se simta acceptati, sa descopere cat sunt de minunati exact asa cum sunt, sa descopere pe ei insisi,iar asta ii va ajuta foarte mult si pe viitor. Deoarece, devenim ceea ce gandim. Pot ajuta oamenii sa aiba incredere in propriile lor abilitati si in ei insisi. Uneori,chiar incerc sa fiu si amuzant. Eu sunt mai “tapan” de felul meu,si nu le am foarte foarte bine cu umorul.Dar imi dau tot interesul 😀

Deci,daca nu sunt bogat material (momentan),cel putin,pot oferi oamenilor ceea ce am din abundenta: Iubire neconditionata, Respect neconditionat, Speranta, Credinta in ei insisi, Cunoastere. Iubirea neconditionata,Fericirea neconditionata,Respectul neconditionat,Credinta neconditionata,daca poti oferi celor din jurul tau,macar cate putin din fiecare,fiecarei persoane pe care o intalnesti in viata ta,toate acestea ti se vor intoarce inzecit.

Cum ar putea toate acestea sa ajute acele persoane? SIMPLU:

Speranta e poarta spre credinta.Credinta e poarta spre cunoastere,cunoasterea e poarta spre creatie,iar creatia e poarta spre experienta. Experienta e poarta spre expresie,expresia e poarta spre devenire, devenirea e activitatea a tot ce inseamna Viata si singura ei functie.

Ceea ce speri,pana la urma vei crede. Ceea ce crezi,pana la urma vei stii. Ceea ce stii,pana la urma vei crea. Ceea ce creezi,pana la urma vei trai ca experienta. Ceea ce traiesti ca experienta,pana la urma vei exprima. Ceea ce exprimi,pana la urma vei deveni. E foarte simplu 🙂

Asadar, tu ce poti oferi din abundenta,acelor oameni a caror viata o atingi? 🙂

 

Lasă un răspuns

