Care este cea mai mare pasiune a ta? Da-mi 3 motive sa te cred

Care este cea mai mare pasiune a ta? Ce te face sa crezi sa crezi ca intradevar e cea mai “puternica” pasiune pe care o ai? Da-mi 3 motive.

Cea mai mare pasiune a mea,este SCRISUL (in domeniul spiritualitatii inspirationale)

Aici sunt 3 motive care ma fac pe mine sa stiu 100% sigur,ca asta intradevar este cea mai mare pasiune pe care o am:

  1. Chiar acum o ora,cand m-am trezit (9:00 AM), am avut o mica surpriza dupa ce m-am trezit. Eu de obicei, imi scriu articolul pentru a doua zi,cu o seara inainte. Insa intamplarea a facut,ca aseara sa adorm inainte sa apuc sa incep macar articolul. Si chiar cu cateva secunde inainte sa ma trezesc, visam cum lucrez la articolul meu pentru astazi. Ca si cum,creierul meu stia foarte bine ca eu trebuie(vreau) sa scriu articolul SI pentru astazi,si mi-a aratat asta in vis. A fost un vis scurt,dar absolute minunat pentru mine. A fost grozav.
  2. Scrisul este vocea inimii. Chiar si cand esti intr-un conflict,in loc sa va carati pumni in gura si sa nu ajungeti nicaieri,decat la ura si prostie,mai bine luati cate o foaie de hartie,si scrieti pe acea foaie,tot ce aveti pe suflet.Tot ce vreti sa ii transmiteti acelei persoane. Apoi faceti schimb,si vedeti ce va deranjeaza unul la celalalt.Astfel, o sa gasiti amandoi solutii la problema dintre voi 🙂 Nu functioneaza chiar intotdeauna,dar pentru foarte foarte multe persoane,intradevar functioneaza 🙂 Incearca.
  3. Rolul unui scriitor,NU este acela de a scrie ceea ce toti suntem in stare sa spunem.  Ci acela, de a spune ceea ce NU TOTI suntem in stare sa spunem. Cum spuneam, scrisul este vocea inimii. Iar inima,are curajul sa spuna TOT ceea ce simte. Chiar si atunci cand toata lumea e impotriva ta,In sufletul tau(inima ta) este o “mica voce” care iti sopteste : “Poti sa o faci!!!” Si sti de ce? Pentru ca POTI SA O FACI!!! Poti sa treci peste orice. Si cum multi oameni nu au curajul sa exprime in mod verbal,tot ceea ce simt…Scrisul e o foarte buna modalitate 🙂
Lasă un răspuns

