Cei care traiesc Clipa de Acum,se distreaza mai bine

Sunt aproape sigur, ca vei fi de accord cu mine,in legatura cu aceasta afirmatie: Cand traiesti IN clipa de Acum,te distrezi mai bine.

Cum mi-am dat seama de asta?

La fel ca in fiecare zi, planuiesc sa fac, cate un lucru nou. Ceva cu care nu sunt obisnuit,ceva de care imi este teama, ceva de care imi e rusine sau imi era rusine inainte, sa fac. 

De cand ma stiu,am fost o persoana foarte timida. Si nici nu ma mira faptul… avand in vedere ca am avut parte de o copilarie foarte dureroasa. Eram foarte timid, nu eram deloc obisnuit “sa dau ochii” cu lumea, imi era rusine,chiar si sa salut. Acum,desigur, am depasit acel stadiu (din fericire).

Sa trec la subiect…

Ieri, cand am iesit la o plimbare… Am pus in aplicare, ceea ce am descris in articolul precedent : Click aici. M-am concentrat pe momentul de Acum,si am renuntat la ganduri (etichete,judecati,opinii,pareri). Priveam oamenii din jur, priveam natura, si in loc sa las mintea sa isi formeze diverse pareri,opinii si sa creeze etichete pentru fiecare lucru in parte de parca ar sti absolut totul,am ales sa “opresc” gandurile,si sa actionez din instinct, sa ma concentrez doar pe ceea ce SIMT. Pana ieri, credeam ca orasul meu e inconjurat de oamenii plini de energie negativa,si nimic nu e bine,si ca “trebuie sa evadez de aici”.

Dar dupa experienta de ieri, cand am “oprit” gandurile,si am ales sa ma concentrez doar pe ce SIMT…am descoperit ca parerea mea despre oamenii din orasul meu,tocmai asta era : O PARERE. Insa cand a ramas doar ceea ce SIMT, am simtit bucurie. Am ales sa traiesc Clipa de Acum,si m-am distrat foarte bine.

CUM?

Mi-am dat seama ca de fiecare data cand ieseam afara,refuzam sa ma joc in zapada,refuzam sa dansez pe strada,refuzam sa ma joc,refuzam sa urmez diverse activitati, pentru ca ceea ce nu aveam curaj sa fac, nu parea “normal”,si ca lumea va rade de mine.  Apoi, am ajuns la o concluzie : Mi se pare normal sa ma plictisesc cu viata pe care o am, cand natura,viata imi ofera tot felul de “lucruri” cu care sa ma pot distra atat afara,cat si in casa…si eu refuz sa profit de acestea,doar pentru ca cineva ar putea sa rada de mine sau de Felul meu de a Fi. Cand iesi afara din casa,oriunde te-ai duce… gasesti o gramada de “lucruri” pe care le poti atinge,ridica,impinge,etc… De ce sa nu profit de toate acestea ? 🙂 Eu am profitat de toate astea, si sincer ma distrez de minune 🙂

 

Lasă un răspuns

