Descopera Supereroul din tine

Ideea este destul de complexa si imi este putin dificil sa o pot exprima in cuvinte,in asa fel incat,atunci cand vei termina de citit acest articol,sa ma consideri in continuare,ceea ce tu numesti “intreg la minte”. :))

Aproape fiecare dintre noi,avem cel putin o porecla, un nickname care credem noi, ne descrie personalitatea,intr-un fel sau altul. Nu ma refer la acele porecle,primite in bataie de joc de la oameni slabi care incearca sa isi dovedeasca superioritatea. Ma refer la acel nickname ales de catre noi insine, si care sper eu, ne place 🙂

Nickname-ul meu, este : “Mereu Pozitiv”. Zambetul,parca si-a facut resedinta pe chipul meu. :))
Inca de cand eram mic, in ciuda copilariei dureroase de care am avut parte, expresia chipului meu era: Zambetul. Poate ca asta m-a si ajutat sa devin “Mereu Pozitiv”. Am citit intr-o carte, ca este imposibil ca o fiinta umana,sa “opreasca” gandul negativ intr-un mod permanent. Acum…
Ori sa fi “Mereu Pozitiv” e imposibil, ori Eu insumi sunt Imposibilul? M-am gandit : Sa descriu si sa “dau viata” acelui “supererou” din mine,pe care eu il numesc “Mereu Pozitiv”.

CUM AM ALES SA FAC ASTA?

Eu,de exemplu : Voi lua o coala alba de hartie, scriu in mijloc : Mereu Pozitiv (si incercuiesc nickname-ul), apoi trag sageti cu creionul,si fac in plus cateva tabele, in jurul acelui Nickname. Acele tabele in plus, vor contine fiecare : Obiceiuri, Convingeri, Asteptari, Puncte forte, Puncte slabe (si provocarile prin care sunt dispus sa trec pentru a transforma punctul slab intr-o calitate/punct forte,etc…
Apoi,voi lucra la asta ZILNIC,si voi trece prin orice gen de provocare este nevoie,pentru a transforma un simplu “Nickname”, intr-o “Ce-a de-a doua mea personalitate”. Iar asta,o pot face doar dupa ce am ales cu grija toate aspectele din jurul nickname-ului. Va fi INTERESANT, DISTRACTIV,vor aparea situatii cu care eu nu sunt deloc familiar(si tocmai aici trebuie sa “lovesc” cel mai tare). Provocator, Nou, Interesant, Distractiv si…Foarte Creativ 🙂

Lasă un răspuns

