Tot ce iti doresti,se afla la numai o decizie distanta

Suntem deja pe 29 ianuarie 2013.
Spre surprinderea mea, am reusit sa imi duc proiectul la sfarsit,si sa imi implementez cateva obiceiuri noi,in rutina mea zilnica. Mi-am dat seama ca tot ce imi doresc sa fac, tot ce imi doresc sa realizez, sta doar la o decizie distanta.
Din pacate, am fost crescut si invatat despre “Timp”.Cred ca asta e singurul lucru,pe care daca as putea sa il regret,l-as regreta. Dar nu am de ce.
Prefer sa ma gandesc la o rezolvare,decat la problema in sine. La fel si rezolvarea, se afla la o decizie distanta.

Sunt foarte convins ca tot ce dorim sa realizam,se afla la o decizie distanta.
Tot ce voi realiza in viitor,se afla la o decizie distanta.
Tot ce am realizat in “trecut”, sa intamplat datorita deciziilor pe care le-am luat.
Tot ce realizez in momentul de Acum, realizez multumita unor decizii.

De ce sa nu decid sa ma simt bine? De ce sa nu decid sa ma simt extraordinar?
Exact ca atunci cand cineva ma critica, pot sa ma infurii si sa il jignesc inapoi, pot sa rad de prostia de care da dovada,sau pot pur si simplu sa il ignor. Raspunsul se afla la o decizie distanta. Din fericire, daca ai ocazia sa citesti acest articol,inseamna ca esti conectat la internet,iar ce urmeaza sa iti spun, posibil sa te ajute 🙂

Cu ajutorul internetului, iti poti influenta foarte mult starea de spirit,starea de moment.
Vrei sa te simti fericit? Cauta poze,animatii, muzica, filme, care au un final fericit 🙂
Vrei sa te simti amuzant? Cauta poze,animatii, muzica,filme amuzante. Sunt peste tot
Vrei sa fi speriat? Cauta poze,animatii,filme horror,thriller.

Internetul iti poate oferi orice,daca sti sa il folosesti asa cum trebuie. Totul sta, la doar o decizie distanta, dar depinde si de nivelul de motivatie pe care il ai, atunci cand vrei sa realizezi ceva. Daca iti doresti ceva cu adevarat,merita tot efortul. Daca nu e chiar atat de urgent,inseamna ca “mai poate astepta”.  Ia o decizie, ce vrei sa simti? Ce vrei sa faci? Ce vrei sa realizezi? Si apoi, creeaza-ti cateva optiuni si vezi ce poti face,pentru a ajunge acolo unde iti doresti sa ajungi. Succes!!!

Un comentariu la “Tot ce iti doresti,se afla la numai o decizie distanta

Lasă un răspuns

