Lasa-ti armele jos

O greseala pe care am facut-o multa vreme, a fost sa fac ceea ce fac,asteptand sa reusesc sa strang un anumit numar de vizualizari,sau sa am asteptari in privinta a ceea ce fac,sau chiar sa reusesc ceva anume. Am observat ca asteptarile sunt rezultatul fricii. Am observat ca atunci cand ai asteptari, numai cu asta vei ramane : Asteptarile!!

Am vazut multi oameni care incercau sa faca ceva anume, asteptandu-se sa reuseasca, si dadeau gres aproape incontinuu. Cu siguranta ai incercat si tu sa faci ceva,asteptandu-te sa castigi ceva,sau sa reusesti ceva, si sa dai gres sau sa nu mearga totul “ca la carte”.
Din fericire, mai devreme sau mai tarziu, vine un moment in care pur si simplu nu mai faci fata asteptarilor, te saturi sa esuezi incontinuu, incercand sa intelegi, de ce atunci cand tu incerci sa dai tot ce e mai bun din tine,si totusi nu primesti ceea ce te astepti.

Poate nu am ajuns in stadiu acela,in totalitate. Dar simt ca sunt extrem de aproape,iar asta nu ma intristeaza deloc, ba chiar ma binedispune. Vreau sa “las armele jos”’. M-am saturat sa incerc sa fac tot ce pot,avand asteptari. Voi incerca din rasputeri, sa fac orice imi doresc sa fac (la fel ca in ultimele 16 luni), fara sa imi mai pese de rezultate. SIngurul lucru de care sa imi pese cu adevarat,sa fie raspunsul la intrebarea : Cum ma simt eu facand acest lucru?

Daca vreau sa dansez pe strada,asa sa fac. Daca vreau sa impart biletele pe strada cu motive pentru care sa zambesti,asa sa fac. Daca vreau sa cant pe strada,asa sa fac. Daca vreau sa “gandesc cu voce tare” pe strada,asa sa fac. Fara sa imi pese de ce va zice ceilalti. Sunt extrem de aproape de acel stadiu, si sunt 100% sigur,ca am sa reusesc. In continuare, va recomand acest video (Sper sa va ajute si pe voi la fel de mult ca pe mine, sau chiar mai mult) :

 

3 comentarii la “Lasa-ti armele jos

  1. Dacă ideea ta este de a face ceva, condiţionat de primirea unor laude sau aprecieri , din start vei fi descurajat!Ceea ce oferi trebuie să fie necondiţionat altfel darul tău nu mai are nicio valoare.Şi…în timp, oamenii îşi vor da seama de aceasta.

  2. Aş mai completa…
    Dacă faci ceva aşteptând apreciere, s-ar putea să nu fii niciodată mulţumit.

    În schimb…
    Dacă faci ceva doar pentru că aşa vrei , pentru că te bucură şi alegi , fără să aştepţi nimic, vei fi în timp, copleşit de aprecieri.

    Linişte şi pace în suflet îţi doresc.
    Cu iubire şi lumină,
    Daniela

    • Sunt de acord cu ce îmi spui, Daniela.
      Din fericire, eram conștient de asta de ceva vreme, însă a durat perioadă până când am reușit să și implementez asta, să accept asta.
      Dar ști cum se spune : Primul pas e CONȘTIENTIZAREA.

      Mulțumesc pentru cuvintele minunate.
      Te imbratisez cu drag,
      Alex

Lasă un răspuns

