Ce am învățat în luna Ianuarie 2013

Din punctul meu de vedere, luna ianuarie a trecut foarte repede.
Și am de gând să îmi las câteva notițe aici.
Am învățat și descoperit multe lucruri noi în luna Ianuarie, și sunt mândru că am reușit să mă țin de promisiunea făcută în Decembrie 2012, și să îmi implementez câteva noi obiceiuri în rutina mea zilnica. Au fost multe momente în care simțeam că nu mai vreau să fac una sau cealaltă, dar într-un fel sau altul, am reușit să ies din zona de confort, și să mă provoc să fac ce mi-am propus.
În luna februarie, nu voi scrie multe articole. Doar ocazional. Recunosc, eu mi-am propus, să scriu ceva zilnic, întregul an 2013.  Dar am un apetit uriaș, și vreau să îmi trăiesc viața si în alte moduri, și am de gând ca în luna Februarie, SĂ ȘI APLIC ce am învățat, și să mă provoc cu iarași, de data asta, cu ceva mai dificil 🙂
Un mic rezumat a ceea ce am învățat în luna Ianuarie :

1. Să îmi înving teama de necunoscut. Nu trebuie să fiu un maestru să încep ceva nou, dar trebuie să încep, ca să devin un maestru. Trebuie să fac ceva, să încerc. Și dacă dau greș. știu ce nu trebuie să mai fac, și încerc o altă metodă. În loc să mă întreb : “Ce se v-a întâmpla dacă eșuez?”, mai bine mi-aș pune întrebarea: “Dacă nu încerc, ce se va întampla?”. Dacă eșuezi, înveți. Și încerci altceva. Dar, dacă nici măcar nu încerci… nici nu înveți nimic, nici nu te simți bine cu tine însuți.

2. Oprește tot ce îți distrage atenția. Pierdem foarte mult timp cu TV-ul, Youtube, Facebook, și ne umplem capul cu lucruri inutile. Apoi, ne întrebăm de ce nu ne simțim bine cu noi înșine. Aleg să mă concentrez ore în șir, ZILNIC,  PE UN SINGUR DRUM pe care doresc să îl urmez în viață. Să mă străduiesc să devin cât mai bun la acel domeniu. Singurul lucru în care merită să investești timp,esti TU INSUTI.

3. Aleg un “role-model”. Adică, să urmez oameni care DEJA au reușit acolo unde eu îmi doresc să reușesc. Să citesc cărți, să merg la seminarii, să văd filme, sau orice altceva, care mă poate ajuta să înțeleg cum să ajung la următorul nivel. În loc să spun “dacă aș avea acel lucru, aș putea să reușesc”, mai bine încep să caut informații, care mă pot duce la acel “lucru” de care am atâta nevoie. În zilele noastre, pe internet gasești orice informatie ai nevoie, Trebuie doar să VREI, și să prinzi curaj să încerci. Trebuie să încep de undeva. Trebuie să încep ACUM.

4. START. E timpul să trec la treabă. Tocmai de aceea, în luna februarie mă voi concentra pe ceea ce am învațat, și e timpul să pun în aplicare tot ce știu. Altfel, tot ce știu…rămâne un simplu concept. Trebuie să și APLIC ceea ce am învațat, pentru a trăi ca experiență ceea ce sunt eu, cu adevarat. Și abia atunci voi ști 100% că ceea ce STIU, este 100% adevarat, PENTRU MINE.
E timpul să trec la treabă. 🙂

P.S.: Te provoc să îmi spui și tu, ce ai învățat în luna Ianuarie 2013. Ai făcut ceva, din ce ți-ai promis încă din Decembrie 2012, că vei face în această lună, în acest an?

4 comentarii la “Ce am învățat în luna Ianuarie 2013

  1. Chiar am gasit aseara lista cu ce-mi propun eu pentru 2013 si deja am reusit unele lucruri, o mica parte din ele, dar e un inceput bun, zic eu: am reusit sa scap de teama de a- mi exprima toate emotiile, am inceput sa iert si sa fiu mai intelegatoare, sa nu ma mai simt vinovata pentru placerile si dorintele mele, sa nu ma mai las influentata de parerile altora, sa ma eliberez de propriul criticism, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur, sa ma iubesc si sa ma apreciez pe mine insami pe toate nivelele. Schimbarile sunt infime poate, dar sunt sigura ca avand rabdare si practicate continuu, vor produce rezultate minunate! 🙂

    • Ai reusit sa faci,ceea ce alti se chinuie de zile,poate chiar ani de zile. Orice lucru incepe cu un prim pas. Te felicit pentru curajul de ati exprima in mod liber ceea ce simti.
      Nu ai nici un motiv sa te invinovatesti pentru dorintele si placerile proprii.Niciodata sa nu iti para pentru ceea ce esti. Fi mandra de Cine Esti Tu cu Adevarat. Ai invatat sa te iubesti pe tine insuti!!! Ai facut primii pasi.Tine-o tot asa. Te imbratisez cu drag si iti doresc mult succes in continuare,Diana

      • Iti multumesc mult! Ma simt asa de bine sa stiu ca am alaturi persoane cu care sa pot impartasi ceea ce simt si ma ajuta in cresterea mea spirituala… Ma simt foarte norocoasa. Succese si iubire,
        Diana

Lasă un răspuns

