Nu te poți face de râs, nici măcar dacă AI VREA asta

Imagine

Una din cele mai mari temeri ale mele, a fost teama de, a nu mă face de râs. Una din cele mai mari temeri ale oamenilor, este teama, de a nu se face de râs.

Tot timpul încercăm să facem totul perfect, deși ne considerăm imperfecți. Amuzant, nu?

Totuși, am un nou concept despre această teamă de, a nu mă face de râs, și aș vrea să îl împărtășesc cu tine, cu gândul, că te va ajuta și pe tine.

Cu toții știm că, dacă vrem să scăpam de o anumită teamă, singura metodă eficientă ar fi, să acționăm și să facem întocmai acel lucru de care ne este atât de teama. La fel ca orice om, și eu am avut experiențe în care „mă făceam de râs”. Dacă mă gândesc bine, nu ai scăpare. Indiferent dacă vrei sau nu, tot vei avea momente „jenante”. Asta dacă nu cumva încerci să fi tot timpul pe placul tuturor. Ar fi o pierdere de timp.

Acum, să încerc sa te conving, că întradevăr, nu te poți face râs, chiar dacă ai vrea asta.

NU TE POȚI FACE DE RÂS, NICI DACĂ AI VREA ASTA.

Când tu ai impresia că “te faci de râs”, defapt… nu faci altceva decât, să faci lumea sa râdă. Să luăm cel mai “GOL” exemplu:

Să spunem că ies in pielea goala afară. Mă duc în centru, în mijlocul cartierului. Toată lumea ar începe sa râdă (sau cel putin 90% dintre cei prezenți). Corect?

Eu, pot să râd împreună cu ei sau, pot să mă retrag cuprins de teamă, rușine, dezamăgire, etc…

În următoarea zi, când ies pe afară, ÎMBRĂCAT NORMAL, și încep să fiu privit de EXACT ACELEAȘI persoane, care m-au văzut dezbrăcat, în ziua anterioară, aceștia probabil vor râde. Dar fac pariu cu absolut oricine, că nu va fi NICI MĂCAR O SINGURĂ PERSOANA, care să râdă cu, exact aceeași poftă ca în momentul din ziua precedentă, când acesta m-a văzut dezbrăcat. Și dacă aceștia ar povesti și altora “întâmplarea”, 100% nu vor putea afișa altceva, decât un râs FALS. Și asta, abia începând cu a 2-a zi. Peste o săptămână, o lună, trei luni, aceasta nu va mai conta deloc. Nu vor mai putea râde nici daca ar vrea. Iar tu poți realiza că, până la urmă, nu te-ai făcut deloc de râs. Doar ai făcut lumea să râdă câteva momente. Nimeni nu e rănit, nu a murit nimeni, și poți reveni la minunata ta, viață.

P.S.   Cu siguranță, după o anumită perioadă, vei povesti chiar TU “pățania” celor dragi, prietenilor, și vei râde și tu împreună cu ei, despre cât de tare NU “te-ai făcut de râs”. Și DA, mă refer la momentele “jenante”.

 Lasă-mi un comentariu, dacă ești de acord cu mine.

4 comentarii la “Nu te poți face de râs, nici măcar dacă AI VREA asta

  1. Salut! Frumos articolul tau si imi face placere sa citesc de ce scrii. Imi spuneai acum ceva vreme daca vreau un articol legat de o tema anume. Mi-ar placea sa aflu despre cum sa reusesti sa stai ca o roca in fata oricarui val, sa nu lasi pe nimeni sa te influenteze. Stiu teoria, dar nu prea imi iese practica. Si sa reusesti sa fii tu insuti cu adevarat, sa faci ce vrei si ce-ti place, insa fara a fi egoist. Cu asta ma confrunt momentan. Succes si mersi pentru tot ce postezi. Ma ajuta enorm si ma motiveaza. O zi minunata sa ai! 🙂
    Diana

    • Îți multumesc pentru aprecieri, Diana.
      Am luat in considerare comentariul tau, și am să încerc să fac un articol despre subiectul pe care îl dorești. Mulțumesc pentru provocare, de asemenea 😀 Ador să fiu provocat.
      Îți doresc o zi minunata, Diana!
      Te îmbrățișez cu drag,
      Alexandru

  2. Daca te duci afara dezbracat lumea o sa te considere nebun chiar daca nu o sa rada peste cateva luni, si nu o sa mai vorbeasca nimeni cu tine. In rest ai dreptate dar cu alt exemplu 🙂

    • De ce as vorbii, cu cineva care judeca omul dupa etichete? :))
      Daca cineva ar alege sa nu vorbeasca cu mine, sigur ar face-o dintr-un singur motiv: L-ar considera ceilalti, si pe el/ea, nebun :)) Pe scurt, TEAMA.
      Sa faci lumea sa rada, DA. Dar sa te faci de ras, nu ai cum.
      P.S. : Nu am iesit dezbracat in strada, si nici nu voi iesii :)) E doar un exemplu folosit pentru articol :))

Lasă un răspuns

